czwartek, 12 grudnia 2013

Tortowo, kolorowo!

Oj, coś dawno mnie nie było tutaj... Tyle kurzu, że aż nawet zdmuchnąć się nie da! ;P
Tym razem post może mało skromny, ale chyba potrzebny - tak mi się wydaje. Nie będę tutaj podawała przepisów do poszczególnych tortów, bo chodzi mi raczej o przedstawienie samej strony dekoracyjnej mojej twórczości. W sumie to są moje najlepsze prace jak do tej pory i mam nadzieje powiększyć owe archiwum! Każdy tort kryje za sobą inną okazje, w zasadzie poza McQueen'em i kołyską, to każdy z nich jest przygotowany na potrzeby moje prywatne. McQueen był moim pierwszym poważnym zamówieniem, kołyska za to była prezentem dla znajomej która spodziewała się swojego pierwszego dziecka na babyshower. Zdjęcie zostało zrobione na dworze, bo akurat była to zima, a konstrukcja dosyć niepewna, dlatego potrzebowałam jedno-czasowego chłodzenia wraz z dekorowaniem. ;)
Już niebawem kolejna porcja przepisów, tym razem w kolejce czeka parka cup-cake'ów "christmas, royal, red velvet cup-cake's" i pierniczone inaczej z powidłowym wnetrzem. ;)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz